bannerem

2012. augusztus 30., csütörtök

Újabb díj,immáron az újra - fogalmazott Testvér - szeretetnek

Sziasztok Olvasók!

Minie95 - nek hála új írói díjjal gazdagodott az oldal. Nagyon köszönöm neki,jól esik,hogy rám gondolt!


Szabályok:
Mindenkinek kell 11 dolgot írnia magáról!
A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell!
A jelöltnek újabb 11 kérdést fel kell tennie!
11 embert meg kell jelölni linkkel együtt!
És nincs visszaadás - jelölés!

11 dolog rólam:

1. 1995. május 18 - án,reggel fél nyolckor láttam meg a napvilágot nagy megrökönyödést okozva,hogy lány lettem.
2. Általános iskolában vegyészmérnöknek készültem,de mivel nem akartam Veszprémbe menni kollégiumba,maradtam itthon kozmetikai szakközépben. Miután kilencedikben rettentően megutáltam a kémiát,jött a felfedezés,hogy remek matekos vagyok. Ezután alakult ki bennem az álomkép,hogy matek - és pszichopedagógiai szakra mennék az ELTE - re. Idén fogok érettségizni ( legalábbis reménykedem benne ). Jelenleg már nem igazán érdekel a továbbtanulás,sokkal fontosabbá vált számomra a család.
3. 2012. február 14 - én lettem menyasszony.
4. 2013. április 12. - re várjuk a kisbabánkat,de az időpontot a 16. héten még pontosítják. Ha kislányunk születik, a Laura Melinda, ha kisfiunk, akkor a Benjamin Richárd nevet kapja a csöppség.
5. Már kaptam olyan kérdést egy barátnőmtől,hogy mivel jön a pici,így akkor abba is hagyom - e az írást. Megnyugtatok mindenkit,ez sosem fog megtörténni,maximum kevesebb időm lesz rá. Nekem az írás a lényem része,elveszteném önmagamat,ha abbahagynám.
6. A leginkább utálom a terhességben : nem szabad tornáznom,pedig eddig napi rendszerességgel tettem, és az utóbbi két hétben alig tudtam enni,mert folyamatosan rosszul voltam.
7. Imádom a macskákat,de komolyan,annyira édesek,naphosszat babusgatnám őket. De a pici miatt most hanyagolnom kell a kedvenc állataimat,mert nem szeretném,ha miattuk beteg lenne a babám.
8. A dolog,amivel engem hetedhét országon át lehet üldözni és amitől a futáson túli minden erőm a sikításra megy el : a pók. Sógoromnak van egy madárpókja. Mióta tudomást szereztem róla,nem merek bemenni a szobájába.
9. Kezdek kifogyni a felsorolható dolgokból, de íme még... 12 óra alvás után fáradtabban ébredtem ma,mint mikor egész éjjel rosszul voltam. Bár szerintem ezzel nem csak én szoktam így lenni.
10. A fejezeteket nagyon ritkán írom meg gépnél. Általában füzetbe írok,majd onnét bepötyögöm a telefonba,s csak addig szoktam gépnél lenni,amíg felteszem a részeket. Nincs is sok értelme gépeznem,facebook - ozni sem tudok,mert be van szarva és nem tudok semmit sem írni,az üzeneteket speciel megnyitni sem lehet...
11. Pár hete beleszerettem egy menyasszonyi ruhába,de nagy valószínűséggel sosem fogom tudni viselni. Ugyanis szeretnénk korábbra hozni az esküvőt és így nem fogok beleférni.



Minie kérdései:
1. Mi a legfőbb álmod?
Az én legfőbb álmom,hogy le tudjak vizsgázni az osztályommal és jó anya lehessek. Ha ezek meg vannak,bármi más is lehetséges.
2. Hogy hívják a kedvenc íródat és melyik a kedvenc könyved tőle?
Hű,feltetted a kérdést Minie... Rengeteg könyvet olvastam már és megannyi írót szeretek. De talán a választásom Chloe Neil - re esik. A Chicagoland vámpírjai könyvsorozata nagyon magával ragadó. Egyszerűen imádtam az első két részt és alig várom,hogy olvashassam a harmadikat is.
3. Mi a véleményed azokról a filmekről, amik könyv alapján készültek?
Ezek,mint filmek jók,szeretem megnézni őket. De csak úgy,hogy azon igyekszem,ne hasonlítsam össze a könyvváltozatukkal. Mégis akaratlanul is megteszi az ember és úgy már... Nem igazán élvezhetők. Túl sok részt kihagynak,átírnak és ennek ellenére képesek azt mondani,hogy xy könyv alapján készült. Pedig sokszor teljesen más... Én mikor először láttam az Alkonyatot filmként... Azt hittem dobok egy hátast... Az valami kegyetlen szar! Komolyan mondom,filmadaptációt így elcseszve még nem láttam másikat.
4. Mióta írsz, gondolkoztál már azon, hogy esetleg saját történetet írj?
Én 2009 nyarán kezdtem el írni,az Alkonyat és az Újhold könyvek hatására. Hamarosan már nem csak alkonyatos történeteken gondolkodtam,sajáton is. Kettőbe is belekezdtem,de nem tetszettek. Szerintem a vázlatokat már meg sem találnám róluk.
Nem csak gondolkodtam rajtuk,vannak is. Egyet semmi pénzért nem mutatnék meg a nyilvánosságnak,míg el nem készül. Kiadatásra szánom,bár kétséges,hogy valaha is megtörténik a dolog. Viszont néhány saját történetemet Destiny írói álnéven olvashattok is,csak keressetek rá a főoldalam bal oldalán.
5. Melyik hírességgel találkoznál a legszívesebben?
Őszintén? Egyikkel sem. A hírességek csak gondokat okoznának az ember körül,mert lehet hogy nem én lennék a középpontban,hanem a sztár illető,de egy lesifotós tuti felbukkanna én pedig köztudottan utálom,ha fényképeznek. Azt meg még inkább,ha megsértik a személyiségi jogaimat és mondjuk a fotó napvilágot látna. Szóval nem,én nem akarok egy hírességgel sem találkozni!
6. Mit jelent számodra az írás?
Az írás a lényem egy része. Valami,ami vagy meg van egy emberben,csak esetleg csiszolásra vár,mint egy gyémánt,vagy nincs. Nekem az írás olyan,mint a drogosnak a kokainja. Ez egyfajta hasznos szenvedélybetegség. Felszabadít. Egy időben menekülésre használtam,ma már nem. Azért teszem,hogy jobban legyek. Mert mikor menekültem,csak addig voltam jól,amíg az álomvilágban bolyongtam,most akkor vagyok jól,ha bolyonghattam valamelyest és visszalépek a valóságba. Az írás segít feldolgozni,ami bennünk zajlik,legyen szó fásultságról,változásról,bármiről. Jobb,mint egy pszichológus. ( De persze azért nem árt,ha belőlük is van kéznél egy ;D )
7. Kihez állsz a legközelebb a családodból?
Ez most elég bonyolult. Régebben anyámhoz,de ez ma már nem igazán áll fenn. A várandósságom sok mindent kihozott a családból,olyan dolgokat is,amiről az ember nem is sejtett semmit. Őszintén szólva eléggé össze vagyok ezen a téren zavarodva. Talán csak idő kell,hogy a dolgok leülepedjenek és újra tisztán láthassak.
8. Hiszel a szerelemben?
Teljes mértékben! Elmondhatom,hogy a vőlegényemmel lassan csodás másfél éve vagyunk együtt és ez a kapcsolat első randis. Sosem fogom elfelejteni azt a randevút,csodás volt és alig pár órán belül tudtam,hogy nekem ő az életem párja. Szerelem első látásra *.*
9. Szoktál zenét hallgatni?! Ha igen milyeneket és ki a kedvenc énekesed,bandád? Esetleg kedvenc szám?
Ha csak tehetem,zenét hallgatok. Konkrétan nincs kedvencem,sok mindent szeretek,de elég változatos az ízlésem. A rocktól a nyálas zenéig bármit képes vagyok meghallgatni,ha épp megtetszik. Még a klasszikusokat is szeretem. Egyedül a '80 - '90 -es évek magyar számait utálom.
10. Szereted az alkonyatot, ha igen mért és ki a kedvenc karaktered belőle?
Természetesen szeretem az Alkonyat könyveket,miattuk válhattam azzá,aki most vagyok. Ha nincs az Alkonyat,szerintem sosem kezdek el írni. A kedvenc karakterem? Nehéz kérdés. Talán Esme. Nem hiába,hasonló a gondolkodása,mint nekem. Anya típus vagyok és nem csak azért mondom ezt,mert babát várok. Ez korábban is így volt.
11. Kedvenc színész, színésznő --- kedvenc film tőle,tőlük?
Nem szeretem ezeket a kedvenc kérdéseket :D Szintén nem tudnék megnevezni egyetlen embert. Remek színészek vannak remek filmekkel a hátuk mögött.Az emberek ilyenkor egy - egy film által ismertté vált színészt mondanak,aki épp aktuális,de ha három hét múlva feltűnik valaki más,akit jobban istenítenek a médiában,máris ő lesz a kedvenc. Pedig sok kevésbé ismert film és még kevésbé ismert színész létezik,amik jók és akik igenis tehetségesek.
Egyik életemben látott nagyszerű film,ami a mai napig foglalkoztat,az a Ben X című mű. Járjatok utána. Egy hétköznapi dolgot mutat be,ami felett rengetegen elsiklanak. Pedig miért is kéne megszégyeníteni és kinevetni,egyfajta lelki és sajnos sokszor testi terrorban tartani valakit,csak mert más,mint az átlag? Csak ajánlani tudom,szerintem érdemes lenne vetíteni az iskolákban!


Az  én kérdéseim:
1. Hány évesen kezdted az iskolát?
2. Vannak növényeid vagy állataid?
3. Nálatok hogyan működik a karácsony?
4. Szereted az esküvőket? Milyennek képzeled el a sajátodat?
5. Melyik évszakot kedveled leginkább? Miért?
Szerintem ez egy olyan kérdés,ami minden írónak feltehető : 
6. Mit jelent számodra az írás?
7. Heti átlagban mennyi időt töltesz számítógép előtt?
8. Mi a véleményed a zacskós levesről?
9. Könyvtár kontra könyvesbolt : Kölcsönzöd vagy megveszed a könyveket?
10. Vezetsz elektronikus mappát a történetedről?
11. Értesz a képszerkesztőkhöz vagy másra hagyod a dolgot?

Akiknek tovább küldeném: 
Nagy szeretettel és elismeréssel küldeném a díjat Ephemeris Diabolinak Ruthless Reality - Kegyetlen Valóságáért,Sunny - nak Twins című történetéért,Netty - nek Star Performance művéért,a Menekülés a múlt elől szerzőjének Christinának,a Két vérző szív egymásra lel Dóry - jának! Ugyan ez csak 5 nagyszerű író és nem a szabály 11 - e,de többségük más remek műveket is alkot,amivel ha úgy vesszük,meg van a 11. Kívánok nekik további szerencsés munkálkodást és hálás olvasókat!


1 megjegyzés:

Candy D. írta...

Szia.
Nagyon szépen köszönöm. Aranyos vagy. :)

Sok puszi<3

Dóry